مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 خرداد 1400 ساعت 11:402021-05-31سياسي

شاخص های کاندیدای اصلح برای مردم تبیین شود


نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه امروز دشمن در موضوع ضعف قرار دارد و به دنبال کاهش میزان مشارکت مردم در انتخابات است، گفت: شاخص های کاندیدای اصلح برای مردم تبیین شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدرباره انتخابات فرمودند: شرکت در انتخابات تکلیف شرعی و واجب شرعی است .

آیت الله فلاحتی با اشاره به وضعیت خوب جمهوری اسلامی ایران با توجه به شرایط فرهنگی، سیاسی و اقتصادی بین المللی و داخلی، گفت: دشمن کاملاً در موضع ضعف قرار دارد، خسته شده و از این وضعیت خشمگین است.

وی با بیان اینکه دشمن در تبلیغات خود روش های متعددی را در پیش گرفته است، بیان کرد: نخستین حرکت دشمن تبلیغ رأی ندادن و دومین ترفند القای ناکارآمدی انقلاب اسلامی به مردم است.

نماینده ولی فقیه در گیلان، مسئولیت در نظام اسلامی را امانت دانست و اضافه کرد: مسئولیت هدایت جامعه امانت است و باید به اهلش سپرده شود.

آیت الله فلاحتی با اشاره به اینکه عظمت جمهوری اسلامی دشمن را خفه کرده است، اظهار کرد: همه باید به طور جهادی وارد عمل شویم و تلاش کنیم مردم را در صحنه نگه داریم.

وی در ادامه تقوا را یکی ازابزارهای شجره طیبه صالحین برشمرد و با تأکید بر لزوم مطالبه گری در جایی که فساد وجود دارد، افزود: شجره طیبه صالحین راهکارهای عملیاتی کردن ابزارها را می داند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاخص های کاندیدای اصلح برای مردم تبیین شود

شاخص های کاندیدای اصلح برای مردم تبیین شود