مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 خرداد 1400 ساعت 13:302021-05-31فرهنگي

توقف «می خواهم زنده بمانم» و اثبات یک ادعا


یک تهیه کننده با اشاره به توقیف آثار سینمایی و نمایش خانگی با نگاه های سلیقه ای، می گوید: توقیف «می خواهم زنده بمانم» ثابت کرد رفتارهای سلیقه ای و نگاه های چندوجهی در اعمال ممیزی ها باعث می شود تولیدات هنری بیشترین ضربه را بخورند.

- یک تهیه کننده با اشاره به توقیف آثار سینمایی و نمایش خانگی با نگاه های سلیقه ای، می گوید: توقیف می خواهم زنده بمانم ثابت کرد رفتارهای سلیقه ای و نگاه های چندوجهی در اعمال ممیزی ها باعث می شود تولیدات هنری بیشترین ضربه را بخورند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدحسین فرح بخش ـ تهیه کننده ـ با انتقاد از توقیف سریال می خواهم زنده بمانم ، گفت: از وقتی که سازمان صداوسیما با تاسیس ساترا (سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر) در تولیدات نمایش خانگی ورود کرد، بیشترین آسیب را به این حوزه زد.

این اشکال تلویزیون است که می خواهد در هر کاری دخالت کند.

با فشاری که به وزارت ارشاد آوردند، اختیارات این وزارتخانه را در حوزه نمایش خانگی محدود کردند.

حکایت ساترا و عملکردش، حکایت شترمرغی است که وقتی بهش می گویند تخم بگذار می گوید من بار می برم و وقتی می گویند بار ببر می گوید من تخم می گذارم.

او ادامه داد: الان تولیدات نمایش خانگی هم میان ساترا و صداوسیما سرگردان است و به هر کدام که می گویند چرا مثلا برای فلان فیلم مشکلی پیش آمد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقف «می خواهم زنده بمانم» و اثبات یک ادعا

توقف «می خواهم زنده بمانم» و اثبات یک ادعا