مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 خرداد 1400 ساعت 14:252021-05-31سياسي

مردم پای انقلاب ایستاده و می ایستند


معاون رییس قوه قضاییه با اشاره به «جنگ نرم و تبلیغات رسانه ای دشمن در آستانه انتخابات با هدف دلسرد کردن مردم» گفت: برخلاف تصورات دشمن، نظام در عمق وجود مردم و ریشه در دین مردم دارد و پای انقلاب ایستاده و می ایستند.

- معاون رییس قوه قضاییه با اشاره به جنگ نرم و تبلیغات رسانه ای دشمن در آستانه انتخابات با هدف دلسرد کردن مردم گفت: برخلاف تصورات دشمن، نظام در عمق وجود مردم و ریشه در دین مردم دارد و پای انقلاب ایستاده و می ایستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، ذبیح الله خداییان در نشست بصیرتی بسیجیان قوه قضاییه و وزارت دادگستری، با تسلیت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، خدمت در نظام جمهوری اسلامی را یک موهبت الهی دانست که وظایف و تکالیفِ بر دوش مسئولان را از هر دوره ای سنگین تر کرده است.

معاون رییس قوه قضاییه یادآور شد: وظیفه ما از این بعد سنگین است که امانتدار شهدا هستیم زیرا جمهوری اسلامی عطیه الهی است و با رشادت و ایثار شهدا به پیروزی رسیده و تثبیت گردیده و به دست ما سپرده شده است.

وی افزود: همانگونه که حضرت امام خمینی (ره) فرمودند عالم محضر خداست و ما مسئولان هم در قبال مسئولیت هایمان در پیشگاه خداوند متعال پاسخگو خواهیم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم پای انقلاب ایستاده و می ایستند

مردم پای انقلاب ایستاده و می ایستند