مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 خرداد 1400 ساعت 14:402021-05-31سياسي

توضیحات ساترا درباره توقف پخش «می خواهم زنده بمانم»


ساترا با اشاره به درخواست ناجا برای توقف پخش سریال «می خواهم زنده بمانم» از اصلاحاتی حداقلی در داستان برای رایزنی در ادامه عرضه خبر داد.

- به نقل از روابط عمومی ساترا، با توقف پخش قسمت جدید سریال می خواهم زنده بمانم و درخواست ناجا برای این توقف امروز دوشنبه دهم خرداد ساترا اطلاعیه ای ارایه کرد.

متن این اطلاعیه را در زیر می خوانید: با توجه به وصول شکایت معاونت فرهنگی و اجتماعی ناجا و پیگیری چندباره ایشان پیرامون سریال می خواهم زنده بمانم نکات ذیل جهت روشن شدن ابعاد موضوع ارایه می شود: براساس بررسی های ساترا، دغدغه های ناجا ناظر به جهان و جریان داستان و نیز شخصیت پردازی برخی کاراکترهاست که به نحوی خدشه به چهره نیروی خدوم انتظامی و کمیته های انقلاب اسلامی به عنوان شاکله ناجا محسوب شده است.

نکاتی که به راحتی و بدون تحمیل هزینه های سنگین اصلاح پس از تولید به بخش خصوصی، در مرحله فیلمنامه قابلیت بررسی و مرتفع شدن داشته اند اما باتوجه به اینکه سریال، بدون طی کردن هماهنگی های لازم با موسسه ناجی هنر آغاز به تولید نموده، این ملاحظات در این سریال نیز مورد غفلت قرار گرفته است.

همچنین با توجه به زمان تولید این سریال، این محتوا پس از تولید و باهدف دریافت مجوز انتشار به ساترا ارایه شده است؛ به همین دلیل اعمال اصلاحات در فیلمنامه در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیحات ساترا درباره توقف پخش «می خواهم زنده بمانم»

توضیحات ساترا درباره توقف پخش «می خواهم زنده بمانم»