مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 خرداد 1400 ساعت 16:252021-05-31بين الملل

ممانعت رژیم صهیونیستی از ورود سوخت و کالا به غزه برای سومین هفته متوالی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، مسئولان رژیم اشغالگر اسراییل امروز دوشنبه نیز با بستن گذرگاه کرم ابوسالم به عنوان تنها گذرگاه تجاری نوار غزه، - رژیم صهیونیستی برای سومین هفته متوالی گذرگاه کرم ابوسالم به عنوان تنها گذرگاه تجاری نوار غزه را مسدود کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، مسئولان رژیم اشغالگر اسراییل امروز دوشنبه نیز با بستن گذرگاه کرم ابوسالم به عنوان تنها گذرگاه تجاری نوار غزه، از ورود کالا و سوخت به این منطقه ممانعت کردند.

کمیته هماهنگی واردات کالا در غزه اعلام کرد که مسئولان رژیم اشغالگر امروز دوشنبه برای بیستمین روز متوالی گذرگاه کرم ابوسالم را مسدود کرده و به بهانه واهی از واردات کالا، خواربار و مایحتاج مردم نوار غزه ممانعت کردند.

طبق گزارش وبگاه عرب 48 ، مسئولان رژیم اشغالگر همچنین از واردات سوخت اعم از گازوییل، بنزین و گاز و سوخت ویژه تنها نیروگاه برق غزه ممانعت می کنند و همین امر باعث کمبود شدید برق در مراکز حیاتی غزه از جمله بخش بهداشت، بیمارستان ها و بخش فاضلاب شده است.

رژیم صهیونیستی اخیرا طی 12 روز جنگ علیه نوار غزه، 255 فلسطینی از جمله 66 کودک، 39 زن و 17 سالخورده را به شهادت رسانده و بیش از 1948 نفر را زخمی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممانعت رژیم صهیونیستی از ورود سوخت و کالا به غزه برای سومین هفته متوالی

ممانعت رژیم صهیونیستی از ورود سوخت و کالا به غزه برای سومین هفته متوالی