مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 خرداد 1400 ساعت 17:502021-05-31سياسي

نماینده دائم ایران در آژانس: آژانس هیچ دسترسی فراتر از پادمان نداشته است


آژانس هیچ دسترسی فراتر از پادمان نداشته است نماینده دائم ایران در آژانس بین المللی انرژی اتمی با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازجدید رافائل گروسی با بیان این که ایران پروتکل الحاقی را از 23 فوریه 2021 اجرا نکرده، اعلام کرد که آژانس هیچ دسترسی فراتر از پادمان نداشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، کاظم غریب آبادی سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران نزد سازمان های بین المللی در وین و آژانس بین المللی انرژی اتمی امشب (دوشنبه) در پی انتشار گزارش جدید رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی درخصوص اجرای برجام در ایران، در اظهاراتی گفت: این گزارش در پرتو توقف اقدامات داوطلبانه و فراپادمانی از سوی ایران از تاریخ 23 فوریه 2021 تهیه شده است.

مدیرکل در این گزارش تصریح کرده است که فعالیت های راستی آزمایی و نظارتی آژانس در ارتباط با اجرای برجام، تحت تأثیر تصمیم ایران به توقف اجرای تعهدات هسته ای تحت برجام شامل پروتکل الحاقی قرار گرفته است.

غریب آبادی افزود: آنچه که جمهوری اسلامی ایران انجام داده است، در راستای اجرای قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها و صیانت از حقوق ملت بوده است.

وی افزود: این گزارش نیز به خوبی مبین اجرای تصمیم 23 فوریه ایران است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده دائم ایران در آژانس: آژانس هیچ دسترسی فراتر از پادمان نداشته است

نماینده دائم ایران در آژانس: آژانس هیچ دسترسی فراتر از پادمان نداشته است