مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 خرداد 1400 ساعت 03:302021-06-01سياسي

حضور حداکثری و انتخاب اصلح امری مهم است


رییس شورای هماهنگی ستادهای مردمی انتخاباتی آیت الله رییسی در مازندران، حضور حداکثری در انتخابات و انتخاب اصلح را امری مهم و اساسی و دارای آثار و برکات فراوانی دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازعنوان کرد و افزود: باید نخبگان و افراد تأثیر گذار جامعه، راهکارهای لازم برای تحقق این امر مهم را ارائه کنند، چون تحقق حضور حداکثری آثار مهمی در بعد داخلی، بین المللی و همچنین امنیت جامعه در پی خواهد داشت.

حجت الاسلام نبویان، انتخاب اصلح را دومین مسئله پس از حضور حداکثری در انتخابات برشمرد و خاطرنشان کرد: در این خصوص آیت الله رییسی برای ما فرد اصلحی است و نخبگان جامعه و اساتید دانشگاه ها باید شاخصه های کاندیدای اصلح را به مردم معرفی و برای آنها تبیین کنند.

وی در ادامه سخنان خود با ابراز تأسف از عملکرد اقتصادی دولت فعلی، اعلام کرد: متأسفانه این دولت با عملکرد نادرست و تصمیمات غلط از 80 میلیون جمعیت کشور، 60 میلیون نفر را معیشت بگیر و نیازمند کرده است و این خروجی هشت سال کار آقایان است.

رییس شورای هماهنگی ستادهای انتخاباتی مردمی آیت الله رییسی در مازندران با اشاره به اینکه آقایان در تحلیل های خود این گونه بیان می کنند که قشر متوسط و ضعیف جامعه اگر پای صندوق های رأی بیایند به طور قطع آرای خود را در صندوق اصولگرایان خواهند ریخت، افزود: به همین دلیل با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور حداکثری و انتخاب اصلح امری مهم است

حضور حداکثری و انتخاب اصلح امری مهم است