مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 خرداد 1400 ساعت 03:452021-06-01سياسي

معاندان به دنبال دلسرد کردن مردم از حضور پای صندوق های رای هستند


مشاور وزیر و رییس مرکز حراست وزارت کشور، پایه اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران را مردم برشمرد و گفت: امید بر این است با تقویت پایه های حضور مردم در عرصه انتخابات بتوانیم اقتدار کشورمان را در محیط داخلی و بین المللی تقویت کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از وزارت کشور، محمد ابراهیم شوشتری مشاور وزیر و رییس مرکز حراست وزارت کشور در همایش معاونین سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری های سراسر کشور که در محل وزارت کشور با حضور جمال عرف رییس ستاد انتخابات کشور برگزار شد، گفت: تجربه چهار دهه عمر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نشان داده که هر چه میزان مشارکت در انتخابات بالا باشد به همان نسبت امنیت و پایه های ثبات کشور بیشتر تقویت شده است.

رییس مرکز حراست وزارت کشور گفت: امروز دشمنان انقلاب اسلامی و معاندان دنبال دلسرد کردن مردم از حضور در پای صندوق های رای هستند و باید با حضور در عرصه انتخابات اجازه کنشگری را به دشمن ندهیم.

رییس کمیته حراست و استعلامات ستاد انتخابات کشور با بیان این واقعیت که همه ما در یک کشتی نشسته ایم، گفت: باید مسئولیت پذیر و پاسخگو به مردم عزیزمان باشیم.

شوشتری خاطرنشان کرد: پایه اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران مردم است و امید بر این است با تقویت پایه های حضور مردم در عرصه انتخابات بتوانیم اقتدار کشورمان را در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاندان به دنبال دلسرد کردن مردم از حضور پای صندوق های رای هستند

معاندان به دنبال دلسرد کردن مردم از حضور پای صندوق های رای هستند