مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 خرداد 1400 ساعت 05:052021-06-01فرهنگي

بحث شبانه مدیران ساترا و سازمان سینمایی در توییتر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، به دنبال توقف پخش سریال می خواهم زنده بمانم با درخواست معاونت اجتماعی نیروی انتظامی، رییس سازمان سینمایی با انتشار توییتی همراه با کنایه به ساترا نوشت: - به دنبال توقف پخش می خواهم زنده بمانم با درخواست معاونت اجتماعی نیروی انتظامی، رییس سازمان سینمایی با انتشار توییتی همراه با کنایه به ساترا نوشت: هیچ سریالی توسط سازمان سینمایی توقیف نشده، زیرا موظفیم پای مجوز هایی که می دهیم بایستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، به دنبال توقف پخش سریال می خواهم زنده بمانم با درخواست معاونت اجتماعی نیروی انتظامی، رییس سازمان سینمایی با انتشار توییتی همراه با کنایه به ساترا نوشت: هیچ سریالی توسط سازمان سینمایی توقیف نشده، زیرا موظفیم پای مجوز هایی که می دهیم بایستیم و در مقابل فشارها، طرف پدیدآورنده را بگیریم.

تنظیم گری (رگولاتوری) فقط امر و نهی به صاحب اثر نیست بلکه دفاع از حقوق او هم است.

انتظامی در پایان از هشتگ فیلم ها و سریال های، چون متری شیش و نیم ، قورباغه ، خانه پدری و قصر شیرین استفاده کرده که با مشکلات مشابه مواجه شده بودند.

دقایقی بعد علی سعد (معاون تنظیم گری و کاربران ساترا) در واکنش به انتظامی نوشت: جناب آقای انتظامی رفع توقیف سریال قورباغه با پیگیری سازمان سینمایی بود؟!


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بحث شبانه مدیران ساترا و سازمان سینمایی در توییتر

بحث شبانه مدیران ساترا و سازمان سینمایی در توییتر