مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 خرداد 1400 ساعت 05:552021-06-01سياسي

انتخابات؛ مهم ترین مظهر تعهد اجتماعی و حضور آگاهانه


معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش خفر گفت: باید در قبال آینده خود و دیگران احساس مسئولیت کنیم و مهم ترین عرصه این تعهد، حضور آگاهانه در انتخابات و انتخاب کاندیدای برنامه محور، - علیرضا شریفی در گفتگو با خبرنگار فارس در خفر اظهار داشت: انتخابات در نظام جمهوری اسلامی از اهمیت زیادی برخوردار است چرا که اصل استقرار نظام با رأی اکثریت مردم رقم خورده و مشروعیت جمهوری اسلامی به رأی مردم گره زده شده است که برگزاری انتخابات پرشور، رقابتی، سالم و با مشارکت حداکثری از برنامه های جدی است که باید در دستور کار آحاد جامعه قرار گیرد.

وی لازمه داشتن انتخابات با مشارکت حداکثری را برگزاری یک انتخابات رقابتی سالم دانست و گفت: هویت ایرانی-اسلامی با حضور در انتخابات و انتخاب کاندیدای اصلح تقویت می شود.

شریفی رأی و انتخاب مردم را مصداق حق الناس برشمرد و  افزود: بیداری جامعه اسلامی در انتخابات می تواند نظام را پویا و زمینه ساز تمدن نوین اسلامی شود.

معاون اداره آموزش و پرورش شهرستان خفر با بیان اینکه جوانان به عنوان مؤذنان امیدبخش و هوشمند در جامعه هستند، افزود: باید در قبال سرنوشت امروز و آینده خود و دیگران احساس مسئولیت کنیم و مهم ترین عرصه این تعهد، حضور آگاهانه در انتخابات و انتخاب کاندیدای برنامه محور، صادق و مردمدار  است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات؛ مهم ترین مظهر تعهد اجتماعی و حضور آگاهانه

انتخابات؛ مهم ترین مظهر تعهد اجتماعی و حضور آگاهانه