مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 خرداد 1400 ساعت 06:002021-06-01سياسي

توقف یک روزه «می خواهم زنده بمانم» و یادآوری یک مشکل چندساله


سریال «می خواهم زنده بمانم» داستانی عاشقانه خانوادگی را در سال های دهه شصت روایت می کند که در جریان آن انتقاد از عملکرد بخشی از نیروهای انتظامی آن دوره هم لحاظ شده است؛ - توقف یک روزه می خواهم زنده بمانم و یادآوری یک مشکل چندساله سریال می خواهم زنده بمانم داستانی عاشقانه خانوادگی را در سال های دهه شصت روایت می کند که در جریان آن انتقاد از عملکرد بخشی از نیروهای انتظامی آن دوره هم لحاظ شده است؛ این سریال، در پی شکایت معاونت فرهنگی و اجتماعی ناجا، با توقف یک روزه در پخش مواجه شد که البته به نظر می رسد با حل شدن اختلاف نظرها، ادامه پخش بار دیگر ممکن شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در حالی که قرار بود پانزدهمین قسمت از سریال می خواهم زنده بمانم به کارگردانی شهرام شاه حسینی، طبق روال همیشگی صبح روز دوشنبه (10 خرداد ماه) روی پلتفرم فیلمو منتشر شود، این سریال با توقف یک روزه در پخش مواجه شد.

در همین راستا روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر (ساترا) با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که به دنبال شکایت معاونت فرهنگی و اجتماعی ناجا و پیگیری چندباره، بخش هایی از این سریال نیاز به بازبینی دارد.

پیش از این روابط عمومی فیلیمو هم در بیانیه ای اعلام کرده بود که برای حل این مشکل چشم به سعه صدر مسوولان بسته است و از آنها خواسته بود که با آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقف یک روزه «می خواهم زنده بمانم» و یادآوری یک مشکل چندساله

توقف یک روزه «می خواهم زنده بمانم» و یادآوری یک مشکل چندساله