مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 خرداد 1400 ساعت 06:052021-06-01سياسي

حکم متفاوت قاضی برای پاره کننده تصویر سردار سلیمانی؛ زندان یگانه راه نیست!


قضاتی این گونه را باید تشویق کرد چرا که هم از تحمیل هزینه های سنگین به جامعه و نظام جلوگیری می کنند و هم سری آسوده تر بر بالین می گذارند و نزد وجدان خود سرفرازند.

- حکم متفاوت قاضی برای پاره کننده تصویر سردار سلیمانی؛ زندان یگانه راه نیست! قضاتی این گونه را باید تشویق کرد چرا که هم از تحمیل هزینه های سنگین به جامعه و نظام جلوگیری می کنند و هم سری آسوده تر بر بالین می گذارند و نزد وجدان خود سرفرازند.

عصر ایران؛ مهرداد خدیر- توضیحات معاون دادستان تهران درباره سرنوشت جوانی که به اتهام پاره کردن بنر بزرگِ سردار سلیمانی بازداشت شده بود، مورد توجه قرار گرفته همان گونه که ویدیوی اقدام او در دی 98 فراگیر شده بود.

هر چند ترور سردار سلیمانی از همه نظر خسارت فراوان وارد کرد ولی به سبب حضور گسترده مردم در چند شهر و در مراسم تشییع و وداع با پیکر شهید، اهمیت داشت چرا که بر تفسیر اعتراضات آبان اثر گذاشت.

با این حال یک اتفاق تلخ ساقط کردن هواپیمای اوکراینی در آسمان ایران و 72 ساعت انکار و ارایه اطلاعات نادست - خشم و کین انباشته را در لایه هایی از جامعه سرریز کرد و این بار اتفاقا بیش از آبان مورد توجه رسانه های فارسی زبان قرار گرفت چون تم سیاسی هم داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حکم متفاوت قاضی برای پاره کننده تصویر سردار سلیمانی؛ زندان یگانه راه نیست!

حکم متفاوت قاضی برای پاره کننده تصویر سردار سلیمانی؛ زندان یگانه راه نیست!