مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 خرداد 1400 ساعت 06:352021-06-01سياسي

مراسم 14 و 15 خرداد به صورت ویژه و جداگانه در سراسر کشور برگزار می شود


قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اشاره به سالروز ارتحال امام خمینی و یوم الله 15 خرداد گفت: برنامه ها و اقدامات لازم باید برای هر دو مراسم 14 و 15 خرداد انجام پذیرد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس همایش رؤسا و سرپرستان دفاتر استانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سراسر کشور با حضور قائم مقام، مدیران و رؤسا و سرپرستان دفاتر استانی این شورا در دفتر مرکزی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار شد.

برنامه ریزی و هماهنگی مراسم بزرگداشت سی و دومین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (رحمت الله علیه) در استان ها، بزرگداشت یوم الله 15 خرداد و برنامه های هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی موضوعات مورد بررسی در این همایش بود.

نصرت الله لطفی قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور در ابتدای این همایش با توجه به اهمیت بزرگداشت یوم الله جداگانه و قیام یوم الله 15 خرداد نیز با ویژگی های منحصر به فرد خود به طور جداگانه برگزار شود.

نصرت الله لطفی گفت: برگزاری باشکوه مراسم بزرگداشت امام راحل (قدس الله نفسه الزکیه) قطعاً یک وظیفه همگانی و اعتقادی است.

وی تصریح کرد: به همین منظور، بزرگداشتی با همان شعاری که قبلاً اعلام شد، یعنی گفتمان تحول برای امامی که هم تحول خواه بود و هم تحول آفرین و به معنای واقعی کلمه، اسوه قیام الله بود، ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم 14 و 15 خرداد به صورت ویژه و جداگانه در سراسر کشور برگزار می شود

مراسم 14 و 15 خرداد به صورت ویژه و جداگانه در سراسر کشور برگزار می شود