مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 خرداد 1400 ساعت 06:552021-06-01پزشكي

گونه های جدید کرونا بوشهر را تهدید می کند


دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر گفت: این استان جزء چهار استانی است که در معرض خطر گونه های هندی و آفریقایی قرار دارد.

  - ایسنا/بوشهر دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر گفت: این استان جزء چهار استانی است که در معرض خطر گونه های هندی و آفریقایی قرار دارد.

  سعید کشمیری در نشست ستاد استانی کرونا بیان کرد: در استان بوشهر تاکنون 43 هزار نفر به کرونا مبتلا و هزار و 158 نفر نیز بر اثر ابتلا به این بیماری فوت شده اند.

وی ادامه داد: اکنون تعداد بیماران بستری در بخش های کرونایی بیمارستان های استان 263 نفر است که 35 نفر در بخش ICU بستری هستند.

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر عنوان کرد: در یک هفته گذشته روند ابتلا به کرونا در استان کاهشی بوده، اما این استان جزء چهار استانی است که در معرض خطر گونه های هندی و آفریقایی قرار دارد و این دو گونه جدید استان را تهدید می کنند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر سهل انگاری در برابر کرونا را خطرآفرین دانست و تصریح کرد: استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی باید همواره در تمام محافل و برنامه ها مورد توجه قرار گیرد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر نیز گفت: تاکنون 39 هزار و 938 نفر در استان واکسن کرونا دریافت کرده اند که 17 هزار و 195 نفر در فاز نخست و 22 هزار و 743 نفر در فاز دوم واکسن زده اند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گونه های جدید کرونا بوشهر را تهدید می کند

گونه های جدید کرونا بوشهر را تهدید می کند