مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 خرداد 1400 ساعت 08:452021-06-01اقتصادي

پایش برنامه عملیاتی کاهش رسوب کالا کلید خورد/ فرصت 2 هفته ای برای تعیین تکلیف


مدیرعامل سازمان اموال تملیکی از شروع رصد و پایش برنامه عملیاتی استان ها برای کاهش رسوب کالا در انبارهای این سازمان خبر داد و گفت: مدیران فرصت 2 هفته ای برای ارائه برنامه های خود دارند تا بتوان 80 درصد کالاهای رسوبی را تا پایان شهریور صفر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، جلسه رصد و پایش عملکرد و برنامه های مدیران اموال تملیکی استانها با حضور محمد علی افتخاری رییس هیئت مدیره و برخی مسئولان ستادی منعکس کرده تا پیگیری لازم صورت بگیرد.

افتخاری با اشاره به راه اندازی مانیتورینگ انبارها به منظور نظارت و پایش متمرکز در ستاد، بیان داشت: یکی از مهمترین مطالبات جدی رییس دستگاه قضا و مسئولان دولت، تعیین تکلیف پرونده های سنواتی است که عمر برخی از این پرونده ها به یک دهه می رسد.

بنابراین مسئولان قضایی نیز برای حل این مشکل پای کار هستند و باید به نحو احسن از فرصت به دست آمده در جهت کاهش رسوب و خالی شدن انبارها بهره برداری کرد.

وی اولویت سازمان را تعیین تکلیف کالاها دانست و گفت: در صورتی که این مسئله محقق شود، فروش سازمان نیز عملکرد بهتری خواهد داشت.

بیش از 30 تا 40 درصد حجم کالاهای مانده در انبارها باید تا پایان تیرماه کاهش یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایش برنامه عملیاتی کاهش رسوب کالا کلید خورد/ فرصت 2 هفته ای برای تعیین تکلیف

پایش برنامه عملیاتی کاهش رسوب کالا کلید خورد/ فرصت 2 هفته ای برای تعیین تکلیف