مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 خرداد 1400 ساعت 09:052021-06-01اقتصادي

اختصاص 335 میلیارد تومان تسهیلات بانکی به پروژه های عمرانی کهگیلویه و بویراحمد


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: مقرر شد از مجموع تخصیص 335 میلیارد تومان تسهیلات بانکی پروژه های عمرانی بیش از 85 درصد از این تسهیلات به سدهای استان اختصاص داده شود.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: مقرر شد از مجموع تخصیص 335 میلیارد تومان تسهیلات بانکی پروژه های عمرانی بیش از 85 درصد از این تسهیلات به سدهای استان اختصاص داده شود.

سید حشمت الله صمیمی دوست در دیدار و گفت و گو با غلامرضا پناه معاون توسعه، منابع و مدیریت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و نماینده ویژه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، افزود: با تلاش مدیریت ارشد استان استفاده از ظرفیت قانونی ماده 56 جهت شتاب بخشیدن به پروژه های عمرانی کهگیلویه و بویراحمد وارد مرحله اجرایی شد.

وی تصریح کرد: یکی از مفاد این تفاهم نامه استفاده از ظرفیت قانونی ماده 56 جهت شتاب بخشیدن به پروژه های عمرانی بود که به واسطه همین امر وزارتخانه های نیرو و راه و شهرسازی و سازمان برنامه و بودجه کشور در این تفاهم نامه اقتصادی مشارکت دارند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: با درایت استاندار، همراهی مجمع نمایندگان استان و پیگیری پناه معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر تعاون، کار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 335 میلیارد تومان تسهیلات بانکی به پروژه های عمرانی کهگیلویه و بویراحمد

اختصاص 335 میلیارد تومان تسهیلات بانکی به پروژه های عمرانی کهگیلویه و بویراحمد