مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 خرداد 1400 ساعت 09:052021-06-01سياسي

طرح مالیات بر عایدی سرمایه موجب رونق تولید می شود


یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: بزرگ ترین حسن طرح مالیات بر عایدی سرمایه این است که پول های سرگردان مردم به سمت تولید و اشتغال می رود و از سفته بازی و دلالی در بازارهای مختلف جلوگیری می شود.

- ایسنا/اصفهان یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: بزرگ ترین حسن طرح مالیات بر عایدی سرمایه این است که پول های سرگردان مردم به سمت تولید و اشتغال می رود و از سفته بازی و دلالی در بازارهای مختلف جلوگیری می شود.

اصغر سلیمی در گفت وگو با ایسنا درباره تصویب کلیات طرح مالیات بر عایدی سرمایه در مجلس، اظهار کرد: فعلاً کلیات این طرح تصویب شده و طرح به کمیسیون های مختلف می رود و نمایندگان، مرکز پژوهش های مجلس و اساتید مختلف روی تبصره ها و مفاد آن نظر می دهند.

وقتی چکش کاری لازم روی طرح مالیات بر عایدی سرمایه در کمیسیون های مختلف انجام شد طرح به صحن علنی می آید که اگر صحن آن را تصویب کند 10 روز نمایندگان فرصت دارند که روی مصوبات کمیسیون پیشنهاد دهند.

وی با بیان اینکه فعلاً با کلیات طرح موافقت کرده ایم، افزود: بنابراین اول پیشنهاد نمایندگان به رأی گذاشته می شود و اگر پیشنهاد رأی آورد مصوبات کمیسیون می تواند حذف شود و چیزی نیست که فعلاً به تصویب 100 درصدی رسیده باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح مالیات بر عایدی سرمایه موجب رونق تولید می شود

طرح مالیات بر عایدی سرمایه موجب رونق تولید می شود