مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 خرداد 1400 ساعت 09:302021-06-01اجتماعي

اجرای پویش موفق «پوسماند» در یزد/لزوم حمایت بیشتر فعالیت محیط زیستی در دارالعباده


مدیر کل محیط زیست یزد با فعالیت سازمان های مردم نهاد محیط زیستی را نقطه قوت استان در این حوزه دانست و گفت: پویش «پوسماند» از جمله اقدامات حائز اهمیت فعالان محیط زیست یزد است که نقش مهمی در کاهش شیرآبه زباله های شهری ایفا کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس در یزد، نیره پورملایی پیش از ظهر امروز در نشست خبری که به منظور گرامیداشت هفته محیط زیست برگزار شده بود، با اشاره به ظرفیت های صنعتی استان یزد، اظهار کرد: صنعتی بودن یزد می تواند منجر به اثرات مخربی بر روی محیط زیست شهری شود.

وی جلوگیری از صدور مجوز برای واحدهای صنعتی جدید از جمله اقدامات انجام شده و در دستور کار سازمان محیط زیست در استان یزد دانست و افزود: برای اولین بار در کشور بزرگترین واحد پایش محیط زیست در استان یزد راه اندازی شده است.

مدیرکل محیط زیست استان یزد در ادامه با بیان این که محدوده صنعتی استان روزانه پنج مرتبه مورد پایش زیست محیطی قرار می گیرد، گفت: شهرداری هم باید به عنوان یکی از ارکان توسعه محیط زیست بیش از پیش بر هزینه کرد عوارض نظارت بر واحدهای صنعتی نظارت کند.

پورملایی با اشاره به این که درآمد حاصل از نظارت بر واحدهای صنعتی باید در زمینه بهداشت و محیط زیست شهری هزینه شود، تصریح کرد: خوشبختانه تاکنون اقدامات خوبی توسط مدیریت شهری در حوزه ساماندهی پسم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای پویش موفق «پوسماند» در یزد/لزوم حمایت بیشتر فعالیت محیط زیستی در دارالعباده

اجرای پویش موفق «پوسماند» در یزد/لزوم حمایت بیشتر فعالیت محیط زیستی در دارالعباده