مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 خرداد 1400 ساعت 11:152021-06-01اجتماعي

تکمیل کتابخانه عمومی روستای نگارخاتون فامنین به همت خیرین


همدان_مدیرکل کتابخانه های عمومی استان همدان گفت: اتمام و تکمیل کتابخانه روستای نگارخاتون فامنین را خیری از اهالی همان روستا بر عهده می گیرد.

- ، عاطفه زارعی اظهار کرد: کتابخانه های عمومی در روستاها یک پایگاه اجتماعی و فرهنگی هستند و همواره موجب رشد اهالی روستا به ویژه کودکان و نوجوانان شده است.

وی با بیان اینکه روستای نگار خاتون یکی از روستاهای مولد استان همدان است، افزود: کتابخانه عمومی روستای نگارخاتون در زمینی به مساحت 180 متر مربع با زیربنا 120 متر مربع در نظر گرفته شده که تا کنون 30 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و از این پس اتمام و تکمیل آن را خیری از اهالی همان روستا بر عهده می گیرد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان همدان تصریح کرد: خیرین همواره بازوی پرتوان کتابخانه های عمومی بودند و در بسیاری از نقاط استان اقدام به احداث کتابخانه کردند که همواره منشأ خیر و برکت بوده است.

زارعی ادامه داد: کتابخانه های عمومی واقع در روستاها همواره به کشف استعدادها و رشد و نمو افراد کمک کردند و قطعاً این کتابخانه نیز سکوی پرتاب بسیاری از افراد به ویژه کودکان و نوجوانان مستعد این روستا خواهد شد.

مهدی ربانی، نیکوکار فامنینی نیز پس از امضای قرارداد احداث کتابخانه عمومی در روستای نگارخاتون شهرستان فامنین، گفت: روستای نگارخاتون دارای مردمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل کتابخانه عمومی روستای نگارخاتون فامنین به همت خیرین

تکمیل کتابخانه عمومی روستای نگارخاتون فامنین به همت خیرین