مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 خرداد 1400 ساعت 11:152021-06-01اقتصادي

منطقه ویژه اقتصادی بندر آستارا تنها یک نام را یدک می کشد


مدیر کل بنادر و دریانوردی استان گیلان با اشاره به عدم فراهم شدن زیرساخت ها و تخصیص کد گمرکی، گفت: منطقه ویژه اقتصادی بندر آستارا فقط یک نام ار یدک می کشد.

- ، حمید رضا آبایی عصر سه شنبه در نشست بررسی مشکلات منطقه ویژه اقتصادی بندر آستارا با بیان اینکه تمام اراضی بنادر استان گیلان در اختیار بخش خصوصی قرار دارد، اظهار کرد: با ایجاد زیرساخت های مناسب در بندر آستارا از محدوده ابتدای موج شکن جنوبی تا انتهای موج شکن شیلات از 60 هکتار موجود 45 هکتار در اختیار سرمایه گذار بخش خصوصی قرار دارد.

وی افزود: فاز اول سیلوی غلات در مجتمع بندری آستارا به اتمام رسیده و ساختمان اداری و گمرک نیز در محل بندر آستارا ساخته و تجهیز و آماده بهره برداری است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی گیلان با اشاره به اینکه کد منطقه ویژه اقتصادی بندر آستارا مصوب شده اما متأسفانه هنوز به بهره برداری نرسیده و اتصال فیبر نوری نیز به این بندر تا مخابرات انجام شده است، گفت: برج کنترل بندر آستارا با 35 متر ارتفاع در موج شکن شمالی با اعتبار 7 میلیارد تومان در دست احداث است و این برج بندری از نمادهای بوم گردی شهرستان مرزی بندر آستارا خواهد بود.

آبایی، افزود: با لایروبی حوضچه و کانال بندر آستارا عمق این بندر به 5.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منطقه ویژه اقتصادی بندر آستارا تنها یک نام را یدک می کشد

منطقه ویژه اقتصادی بندر آستارا تنها یک نام را یدک می کشد