مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 خرداد 1400 ساعت 11:452021-06-01فرهنگي

لطفا نکُشید! می خواهم زنده بمانم


توقف پخش سریال «می خواهم زنده بمانم» یک زنگ خطر برای تمام فعالان سینما و نمایش خانگی است که هیچ افقی برای امنیت شغلی خود متصور نیستند.

- توقف پخش سریال می خواهم زنده بمانم یک زنگ خطر برای تمام فعالان سینما و نمایش خانگی است که هیچ افقی برای امنیت شغلی خود متصور نیستند.

عصر ایران ؛ کاوه معین فر - در حالی که قرار بود پانزدهمین قسمت از سریال می خواهم زنده بمانم طبق روال همیشگی صبح روز دوشنبه (10 خرداد ماه) روی پلتفرم فیلمو منتشر شود، این سریال با توقف در پخش مواجه شد.

بعد از آن سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی (ساترا) در واکنش به این اتفاق اعلام کرد، بر اساس بررسی های ساترا دغدغه های ناجا ناظر به جهان و جریان داستان و نیز شخصیت پردازی برخی کاراکترهاست که به نحوی خدشه به چهره نیروی خدوم انتظامی و کمیته های انقلاب اسلامی به عنوان شاکله ناجا محسوب شده است.

در اطلاعیه این سازمان آمده است که سریال بدون طی کردن هماهنگی های لازم با موسسه ناجی هنر آغاز به تولید کرده و ملاحظات در سریال مورد غفلت قرار گرفته است.

از سوی دیگر مرکز اطلاع رسانی و ارتباط معاونت اجتماعی ناجا اعلام کرده است که این سریال ایراد ماهوی شکلی و محتوایی داشته و داستان آن فاقد مستندات و بر مبنای تخیلات و رویاپردازی نویسنده بوده که نیازمند اصلاحات ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لطفا نکُشید! می خواهم زنده بمانم

لطفا نکُشید! می خواهم زنده بمانم