مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 خرداد 1400 ساعت 12:002021-06-01سياسي

شعب اخذ رای خراسان رضوی جانمایی و تجهیز آن در حال اتمام است


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: بیش از 18 میلیون تعرفه رای برای سه انتخابات ریاست جمهوری، شوراهای اسلامی شهر و روستا و انتخابات میان دوره ای خبرگان رهبری به استان منتقل شده و هیات های اجرایی در شهرستان ها بحث جانمایی و تکمیل ملزومات .

- ایسنا/خراسان رضوی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: بیش از 18 میلیون تعرفه رای برای سه انتخابات ریاست جمهوری، شوراهای اسلامی شهر و روستا و انتخابات میان دوره ای خبرگان رهبری به استان منتقل شده و هیات های اجرایی در شهرستان ها بحث جانمایی و تکمیل ملزومات انتخابات و تجهیز شعب های اخذ رای را در دستور کار دارند.

محمدعلی نبی پور در جلسه ستاد انتخابات استان که در محل سالن جلسات شهید باهنر استانداری برگزار شد، با اشاره به مناسبت های پیش رو و انتخابات اظهار کرد: یکی از برکات پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، برگزاری انتخابات است که نقش مردم را در سرنوشت خود پر رنگ می کند.

وی افزود: در این راستا ما با تاکید به آرمان های امام راحل و زنده نگه داشتن این ارزش ها، وظیفه داریم تا نسبت به برگزاری یک انتخابات پرشور، سالم و با امنیت اقدام کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی با بیان اینکه چند اولویت را طی دو هفته آینده در بحث برگزاری انتخاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شعب اخذ رای خراسان رضوی جانمایی و تجهیز آن در حال اتمام است

شعب اخذ رای خراسان رضوی جانمایی و تجهیز آن در حال اتمام است