مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 خرداد 1400 ساعت 13:252021-06-01سياسي

اصحاب رسانه مدیریت اندیشه انتخاباتی در فضای مجازی را دست بگیرند


با توجه به هجمه های دشمن در فضای مجازی جهت دلسرد کردن مردم برای حضور در انتخابات، اصحاب رسانه و فعالین فضای مجازی باید ابتکار عمل و مدیریت اندیشه را در دست گرفته و در صورت نیاز مقابله فکری داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس در ابرکوه، محمدحسین امامی ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه شهرستان به برخی ترفندها، توطئه ها و هجمه های تولید شده توسط دشمنان نظام و انتشار گسترده آن در فضای مجازی برای کمرنگ کردن انتخابات 1400 اشاره کرد و گفت: اصحاب رسانه و فعالین فضای مجازی می توانند در ایام باقی مانده تا انتخابات ابتکار عمل و مدیریت اندیشه را به دست گرفته و در صورت لزوم مقابله فکری با مخالفان و افرادی که دچار شبهه شده اند، داشته باشند.

فرماندار ابرکوه با تأکید بر ضرورت مدیریت افکار مخالف، تصریح کرد: همه ما باید فارغ از جناح گرایی و جهت گیری های سیاسی برای حفظ اصل نظام و سربلندی کشور تلاش کنیم چراکه عبور از این گردنه سخت و تثبیت اقتدار جمهوری اسلامی نیازمند تلاش بسیار است.

لذا همچون سپهبد حاج قاسم سلیمانی و سایر شهدا باید برای ایران عزیز از همه چیز خود بگذریم.

در ادامه معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار اذعان کرد: آنچه دشمن در 40 سال گذشته با ابزارهایی چون تحریم، سیاه نمایی و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصحاب رسانه مدیریت اندیشه انتخاباتی در فضای مجازی را دست بگیرند

اصحاب رسانه مدیریت اندیشه انتخاباتی در فضای مجازی را دست بگیرند