مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 خرداد 1400 ساعت 15:152021-06-01سياسي

بیانیه ستاد مهرعلیزاده درباره ممانعت از ورود نماینده ی وی به رسانه ملی


در پی ممانعت از ورود علی تاجرنیا نماینده محسن مهرعلیزاده کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری به ساختمان صدا و سیما جهت حضور در برنامه ای تبلیغاتی ستاد انتخابات این کاندیدا بیانیه ای صادر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن کامل بیانیه ستاد انتخاباتی محسن مهرعلیزاده به شرح زیر است: ملت بزرگ ایران صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایر ان، مانع ورود نماینده دکتر محسن مهرعلیزاده برادر گرامی دکتر علی تاجرنیا از نخبه های علمی و سیاسی کشور و نماینده ی دوره ی ششم مجلس شورای اسلامی، برای شرکت در گفتگوی ویژه ی خبری شد.

این اقدام صدا و سیما با توجه به هشدارهای قبلی شورای محترم نگهبان در حضوص رصد مطالب کاندیداها، گامی پیشتر درمسیر محدودیت کاندیداها بوده و نشانگر آن است که کنترل و محدودیت مطالب با تفسیری جدید توسط کمیته ی انتخابات رسانه ملی به محدودیت نمایندگان کاندیداها نیز تسری یافته است.

چنین نگاه بسته و محدودی با پیشی گرفتن از روش شورای محترم نگهبان، محصول ابتکار عملی است که در چند سال اخیر؛ به تعدد مراکز تصمیم گیری به مثابه راهکاری برای جایگزینی امیال اشخاص با قوانین جاری، می اندیشد.

این رویه را می توان گامی دیگر در ادامه ی روند رقابت ناعادلانه و نابرابر دانست که صرفا در خصوص تنها کاندیدای اصلاح طلب این دوره، اِعمال می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه ستاد مهرعلیزاده درباره ممانعت از ورود نماینده ی وی به رسانه ملی

بیانیه ستاد مهرعلیزاده درباره ممانعت از ورود نماینده ی وی به رسانه ملی