مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 خرداد 1400 ساعت 15:252021-06-01سياسي

شرط رفع مشکلات مشارکت حداکثری در انتخابات است


رییس شورای هماهنگی ستادهای مردمی رییسی در گیلان گفت: شرط لازم برای رفع مشکلات مشارکت حداکثری در انتخابات است تا رییس جمهور آینده با پشتوانه آرای مردم در عرصه داخلی و معادلات جهانی نقش آفرینی داشته باشد.

- ایسنا/گیلان رییس شورای هماهنگی ستادهای مردمی رییسی در گیلان گفت: شرط لازم برای رفع مشکلات مشارکت حداکثری در انتخابات است تا رییس جمهور آینده با پشتوانه آرای مردم در عرصه داخلی و معادلات جهانی نقش آفرینی داشته باشد.

محمد دوستار در آیین معارفه مسئولان شهرستان های شورای هماهنگی ستادهای مردمی حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رییسی در استان گیلان، با اشاره به اهمیت حضور حداکثری در انتخابات و انتخاب کاندیدای اصلح و تحول آفرین، اظهار کرد: انتخابات پیش رو با توجه به شرایط داخلی و خارجی، یکی از پیچیده ترین و مهمترین انتخابات در طول سال های گذشته است.

وی با بیان اینکه توطئه دشمنان برای هجمه وارد کردن به انتخابات قابل مقایسه با گذشته نیست، افزود: دشمنان برای قبل، حین و بعد از انتخابات برنامه دارند و می خواهند با تبلیغات خود میزان تمایل مردم به شرکت در انتخابات را کاهش دهند.

رییس شورای هماهنگی ستادهای مردمی سید ابراهیم رییسی در گیلان، با اشاره به شیوع بیماری کرونا و توجه مردم به رعایت پروتکل های بهداشتی، گفت: ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرط رفع مشکلات مشارکت حداکثری در انتخابات است

شرط رفع مشکلات مشارکت حداکثری در انتخابات است