مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 خرداد 1400 ساعت 18:052021-06-01اجتماعي

بهره بردار معدن خرشک بازداشت و عاملان ویرانی ها تحت تعقیب


معاون قضایی و پیشگیری از وقوع جرم رییس کل دادگستری گیلان بازداشت بهره بردار معدن روستای ویران شده خرشک خبر داد و گفت: نظریه های کارشناسی بیانگر عدم نظارت صمت بوده که عاملان این ویرانی ها تحت تعقیب قضایی قرارگرفته اند.

- جان احمد آقایی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در حاشیه بازدید میدانی از روستای رانش کرده خرشک و دیدار و گفت وگو با اهالی این روستا، اظهار کرد: در پی فعالیت بهره بردار از معدن خرشک در سال 97 ، مردم مطالبه ای مبنی بر اینکه معدن در حال رانش بوده و 200 هکتار از اراضی کشاورزی را از بین رفته را به اطلاع مسئولان رسانده و علاوه بر آن مدعی بودند که مدرسه روستا در حال رانش، خانه های روستا در حال فروریختن و همچنین محیط زیست نیز در پی پساب های معدن، تحت تأثر قرارگرفته است.

وی با اشاره به اینکه دستگاه قضا از روزهای نخست طرح دغدغه اهالی خرشک در کنار آن ها بوده، افزود: مشکلات روستای خرشک در قالب تذکری به اداره کل صنعت، معدن و تجارت ابلاغ و علاوه بر آن به دادستانی رودبار نیز گفته شده تا با بررسی کارشناسی مسئله، ابعاد بروز این مشکلات را شناسایی و دنبال کند.

معاون اجتماعی، قضایی و پیشگیری از وقع جرم دادگستری استان گیلان با اشاره به منشأ رانش در روستای خرشک رحمت آباد و بلوکات شهرستان رودبار گفت: در نظریه کارشناسی دادستانی و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره بردار معدن خرشک بازداشت و عاملان ویرانی ها تحت تعقیب

بهره بردار معدن خرشک بازداشت و عاملان ویرانی ها تحت تعقیب