مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 خرداد 1400 ساعت 18:102021-06-01سياسي

راه نجات شهرهای سیستان وبلوچستان توجه به مدیریت پسماند است


اگرچه در حال حاضر نگاه شهرداری های استان بر موضوع جمع آوری زباله ها و نظافت و تغییر چهره شهر ها متمرکز شده است، - ایسنا/سیستان و بلوچستان استاندار سیستان و بلوچستان گفت: اگرچه در حال حاضر نگاه شهرداری های استان بر موضوع جمع آوری زباله ها و نظافت و تغییر چهره شهر ها متمرکز شده است، اما راه نجات شهرهای استان، توجه به مدیریت پسماند است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا احمدعلی موهبتی در مراسم احداث سایت دفع پسماند شهرهای ایرانشهر، بمپور و محمدان گفت: به دلیل اهمیت موضوع نظافت و پاکسازی شهر ها و بازیافت زباله ها برای اولین بار برای مدیریت پسماند سرفصل جداگانه ای در بودجه استان در نظر گرفته شده است.

وی افزود: طی سالهای اخیر با اهتمام شهرداری ها تا حدودی تغییر چهره شهرها را داشته ایم البته به استثنای بحث معتادان متجاهر و زباله گردها که با پخش زباله از داخل باکس موجب بی نظمی در سطح شهر می شوند که امیدواریم در آینده نزدیک با جمع آوری معتادان متجاهر، شرکت های متولی جمع آوری زباله در خارج از فضای شهرها کار جداسازی و بازیافت را انجام دهند.

استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به تخصیص اعتبار از محل اعتبارات استانی به این بخش، گفت: شهرداری های ایرانشهر، بمپور و محمدان با کمک دهیاری ها و دریافت تسهیلات هر چه زودتر آغاز فعالیت سایت دفع پسماند را تسری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه نجات شهرهای سیستان وبلوچستان توجه به مدیریت پسماند است

راه نجات شهرهای سیستان وبلوچستان توجه به مدیریت پسماند است