مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 خرداد 1400 ساعت 18:152021-06-01اقتصادي

آخرین مهلت استفاده صادرکنندگان به عراق و افغانستان از معافیت بازگشت ارز


رییس اداره بازرگانی خارجی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: صادرکنندگان به عراق و افغانستان از 22 فروردین ماه 97 لغایت 16 مرداد ماه 97 صرفا تا آخر خرداد مهلت دارند تا ضمن ثبت اطلاعات در سامانه نیما از معافیت بازگشت ارز بهره مند شوند و این فرصت تمدید نمی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی، محمدعلی امیرفخریان اظهار کرد: با توجه به بسته سیاستی ایفای تعهد ارزی صادرکنندگان سال 1397 تا 1400، بخش الف این بسته اعلام محدودیت زمانی رفع تعهدات ارزی این گروه از صادرکنندگان را تا پایان خردادماه سال جاری اعلام کرده و دیگر تمدید نمی شود.

رییس اداره بازرگانی خارجی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی افزود: بر این اساس صادرکنندگان مشمول این بخشنامه موظف هستند اطلاعات پروانه های صادراتی از 22 فروردین ماه 1397 تا 16 مرداد ماه 1397 به کشورهای کنند.

رییس اداره بازرگانی خارجی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی تاکید کرد: بر اساس بسته سیاستی ایفای تعهد ارزی صادرکنندگان سال 1397 تا 1400 صادرکنندگان برای ایفای تعهدات ارزی سال 98 تا 31 تیر ماه و سال 99 تا 31 شهریور فرصت دارند و ذینفعان در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهام می توانند به اداره بازرگانی خارجی سازمان صنعت معدن و تجارت مراجعه کنن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین مهلت استفاده صادرکنندگان به عراق و افغانستان از معافیت بازگشت ارز

آخرین مهلت استفاده صادرکنندگان به عراق و افغانستان از معافیت بازگشت ارز