مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 خرداد 1400 ساعت 05:002021-06-02سياسي

بازداشت متهمین حادثه معدن خرشک


رییس کل دادگستری گیلان به دادستان رودبار دستور داد تا با تشدید قرار، نسبت به بازداشت متهمین حادثه معدن خرشک اقدام کند.

- ایسنا/گیلان رییس کل دادگستری گیلان به دادستان رودبار دستور داد تا با تشدید قرار، نسبت به بازداشت متهمین حادثه معدن خرشک اقدام کند.

حجت الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی رییس کل دادگستری استان گیلان به همراه احمد آقایی معاون قضایی، از روستای خرشک رودبار بازدید و با جمعی از اهالی این روستا دیدار کرد.

حجت الاسلام و المسلمین خلیلی در بازدید از روستای خرشک رودبار با اشاره به خسارات زیادی که به اهالی روستای خرشک وارد شده است، به دادستان رودبار دستور داد تا با تشدید قرار، نسبت به بازداشت متهمین حادثه معدن خرشک و احقاق حقوق مردم این منطقه اقدام نماید.

احمد آقایی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان گیلان نیز در این بازدید با اشاره به اعتراضات مردمی در خصوص فعالیت این معدن اظهار کرد: دستگاه قضایی در سه مرحله با سازمان های متولی نامه نگاری کرده و خواستار توقف برداشت معدن خرشک شد که متاسفانه توجهی به آن نشد.

وی تخریب زیرساخت ها، آسیب زیست محیطی، تخریب 200 هکتار اراضی کشاورزی، منازل مسکونی و مدرسه روستای خرشک را از جمله آثار مخرب فعالیت این معدن برشمرد و افزود: سازمان صنعت، معدن و تجارت به عنوان متو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازداشت متهمین حادثه معدن خرشک

بازداشت متهمین حادثه معدن خرشک