مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 خرداد 1400 ساعت 07:052021-06-02اقتصادي

خرید برنج هاشمی درجه یک از سایت گیلان کشت


برنج به عنوان یکی از مواد غذایی اصلی در ایران شناخته می شود که در بیشتر مناطق کشور، به عنوان قوت غالب شناخته شده و در اکثر وعده های غذایی از برنج به عنوان یک غذای اصلی استفاده می شود.

- لذا با توجه به این که این غذا به عنوان یک غذای اصلی در ایران مورد استفاده قرار می گیرد، کیفیت آن برای مردم ایران بسیار حائز اهمیت بوده و مردم ایران همواره سعی می کنند تا بهترین و با کیفیت ترین برنج را خریداری کرده و از آن در پخت و پز استفاده کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا بنابر اعلام سایت گیلان کشت، برنج هاشمی درجه یک، یکی از بهترین و با کیفیت ترین انواع برنج های ایرانی می باشد که به عنوان یک گونه مرغوب ایرانی، چندین سال است که تولید آن در شهرهای مختلف استان گیلان انجام شده و در سراسر کشور توزیع می شود.

شهرهای آستانه اشرفیه، جزء شهرهایی هست که برای کشت برنج هاشمی بسیار مناسب بوده و کیفیت برنج تولیدی در شالیزارهای این شهر، بسیار بهتر و مناسب تر می باشد.

برنج هاشمی برای اولین بار به صورت اتفاقی کشف شده است.

آقای یوسف هاشمی زاده در هنگام کشت برنج در روستای چاپارخانه شهر رشت، به صورت اتفاقی این برنج را کشف نموده و با کشت مجدد این نوع برنج، تولید انبوه این نوع برنج را کلید زد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید برنج هاشمی درجه یک از سایت گیلان کشت

خرید برنج هاشمی درجه یک از سایت گیلان کشت