مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 خرداد 1400 ساعت 07:152021-06-02بين الملل

فعال ضدجنگ: آمریکا هرگز از کشوری خارج نمی شود، اشغالگری پایانی ندارد


فعال ضد جنگ و مادر یکی از سربازان کشته شده در جریان عملیات آمریکا در عراق گفت، حتی پس از خروج رسمی نیروهای آمریکایی، این کشور هرگز به صورت کامل هیچ کشوری را که به آن حمله کرده، - فعال ضد جنگ و مادر یکی از سربازان کشته شده در جریان عملیات آمریکا در عراق گفت، حتی پس از خروج رسمی نیروهای آمریکایی، این کشور هرگز به صورت کامل هیچ کشوری را که به آن حمله کرده، ترک نمی کند و این اشغالگری هرگز پایانی ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، سیندی شیهان ، مادر یک سرباز آمریکایی کشته شده در عراق و فعال ضد جنگ گفت: تا آنجایی که ما می دانیم آمریکا هرگز کشوری را که به آن حمله کرده به طور کامل ترک نمی کند و اشعالگری ها یا جنگ ها هرگز پایانی ندارند.

وی که در سال 2005 و پس از یک راهپیمایی چندین هفته ای علیه جنگ عراق در دوران ریاست جمهوری جورج بوش پسر توجه رسانه های بین المللی را به خود جلب کرده بود، گفت: تنها کشوری که آمریکا مجبور شد آن هم به دلیل شکست در جنگ با آن از این کشور خارج شود، ویتنام است.

جنگ آمریکا در ویتنام 19 سال بود و پس از جنگ افغانستان، طولانی ترین جنگ آمریکا محسوب می شود.

وی ادامه داد: اما باید این را هم در نظر گرفت که هنوز هم مین های کاشته شده در زمین و عامل نارنجی که ارتش آمریکا در جنگ ویتنام علیه کمونیست های ویت کنگ ها ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعال ضدجنگ: آمریکا هرگز از کشوری خارج نمی شود، اشغالگری پایانی ندارد

فعال ضدجنگ: آمریکا هرگز از کشوری خارج نمی شود، اشغالگری پایانی ندارد