مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 خرداد 1400 ساعت 07:352021-06-02اقتصادي

سامانه های دولتی بروکراسی اداری را تشدید کرده است


نایب رییس کمیسیون سرمایه گذاری اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان فارس تاکید دارد که سامانه های دولتی، به جای تسهیل، بروکراسی اداری را خصوصا در حوزه اقتصادی، - ایسنا/فارس نایب رییس کمیسیون سرمایه گذاری اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان فارس تاکید دارد که سامانه های دولتی، به جای تسهیل، بروکراسی اداری را خصوصا در حوزه اقتصادی، تشدید کرده است.

میربقایی چهارشنبه 12 خرداد در جلسه وبیناری کمیسیون سرمایه گذاری، بازار پول و سرمایه اتاق بازرگانی فارس، خاطرنشان کرد: بخش اقتصاد کشور همواره دچار بی ثباتی است و همین موضوع موجب شده فعالان اقتصادی با مشکلات زیادی برای برنامه ریزی و استراتژی مواجه باشند.

دولت الکترونیک منجر به بهبود روند نشده است میربقایی با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازهای جهانی و مراکز تخصصی اقتصادی داخلی در خصوص وضعیت اقتصاد ایران، افزود: انتخابات ریاست جمهوری و مذاکرات، 2 موضوع مهم و تاثیرگذار محسوب می شود که نتایج هر یک از آنها می تواند در برنامه ریزی ها و روند فعالیت بخش اقتصاد و تجارت ما موثر باشد.

این فعال بخش اقتصاد تعدد سامانه های دولتی را یکی از مشکلات مهم بخش خصوصی و به نوعی کارشکنی در مسیر فعالیت های اقتصادی دانست و گفت: دولت الکترونیک نه تنها روندها را بهبود نبخشیده بلکه کارشکنی هایی نیز ایج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه های دولتی بروکراسی اداری را تشدید کرده است

سامانه های دولتی بروکراسی اداری را تشدید کرده است