مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 خرداد 1400 ساعت 08:052021-06-02فرهنگي

جشنواره پالم اسپرینگز میزبان 2 فیلم کوتاه ایرانی می شود


بیست و هفتمین دوره جشنواره بین المللی فیلم کوتاه پالم اسپرینگز آمریکا، دو فیلم ایرانی را در برنامه سال 2021 خود قرار داد.

- بیست و هفتمین دوره جشنواره بین المللی فیلم کوتاه پالم اسپرینگز آمریکا، دو فیلم ایرانی را در برنامه سال 2021 خود قرار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فیلم کشتار روز تهران به نویسندگی وتهیه کنندگی حسین تهرانی و کارگردانی حسام حمیدی و زرد خالدار ساخته باران سرمد به نمایندگی از سینمای ایران در بخش رقابتی آثار کوتاه 15 دقیقه و کمتر بیست و هفتمین جشنواره فیلم کوتاه پالم اسپرینگز حضور خواهند داشت که از تاریخ 22 تا 28 ژوئن (1 تا 7 تیر) در کالیفرنیا برگزار می شود.

در فیلم کوتاه کشتار روز تهران حمیدرضا کرمی ، مهران آتش زای ، روزبه سینکی ، مهرنوش سلیمی ایفای نقش کرده اند و اخیرا پوستر این فیلم با طراحی احسان برآبادی رونمایی شده است.

در فیلم کوتاه زرد خالدار نیز شادی کرم رودی به ایفای نقش پرداخته و باران سرمد محمدرضا میقانی تهیه کنندگی آن را بر عهده دارند.

جشنواره بین المللی فیلم کوتاه پالم اسپرینگز، یکی از بهترین و بزرگترین رویداد های سینمایی فیلم کوتاه در آمریکای شمالی و یکی از جشنواره های مورد تایید آکادمی علوم و هنرهای سینمایی اسکار است و برندگان بخش های اصلی این جشنواره واجد شرایط رقابت در اسکار سال 22 در شاخه فیلم کوتاه خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره پالم اسپرینگز میزبان 2 فیلم کوتاه ایرانی می شود

جشنواره پالم اسپرینگز میزبان 2 فیلم کوتاه ایرانی می شود