مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 خرداد 1400 ساعت 08:152021-06-02بين الملل

آمریکا بار دیگر برای حمایت از افغانستان پس از خروج تاکید کرد


یکی از مقام های وزارت خارجه افغانستان در بیانیه ای اعلام کرد، آمریکا به حمایت از افغانستان به ویژه حفظ امنیت فرودگاه کابل حتی پس از خروج نیروها از این کشور جنگ زده مجددا تاکید کرده است.

- یکی از مقام های وزارت خارجه افغانستان در بیانیه ای اعلام کرد، آمریکا به حمایت از افغانستان به ویژه حفظ امنیت فرودگاه کابل حتی پس از خروج نیروها از این کشور جنگ زده مجددا تاکید کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه ینی شفق، یکی از مقام های وزارت امور خارجه افغانستان در بیانیه ای اعلام کرد که در جریان دیدار راس ویلسون، کاردار سفارت آمریکا در کابل با محمد حنیف اتمر، وزیر امور خارجه افغانستان وی بر اهمیت ادامه کمک های آموزشی و مالی به نیروهای امنیتی و دفاعی افغانستان پس از خروج نیروهای بین المللی از این کشور تاکید کرده است.

در ادامه این بیانیه همچنین آمده است: کاردار سفارت آمریکا در کابل با اشاره به توافق امنیتی دوجانبه بین کابل و واشنگتن درباره تداوم همکاری در زمینه توسعه بخش امنیتی به ویژه اوضاع امنیتی فرودگاه بین المللی کابل صحبت کرد.

این دیپلمات آمریکایی همچنین درباره دعوت وزیر امور خارجه افغانستان برای حضور در نشست قریب الوقوع وزرای خارجه ائتلاف بین المللی برای مقابله با داعش که قرار است اواخر ماه جاری میلادی در ایتالیا برگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا بار دیگر برای حمایت از افغانستان پس از خروج تاکید کرد

آمریکا بار دیگر برای حمایت از افغانستان پس از خروج تاکید کرد