مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 خرداد 1400 ساعت 09:052021-06-02فناوري

بیشترین دلیل شکایت از شرکت های اینترنتی


مدیرکل حفاظت از حقوق مصرف کننده رگولاتوری اعلام کرد: عدم تضمین کیفیت سرویس ارایه شده، تاخیر در نصب و راه اندازی، عدم جمع آوری سرویس و ارائه خدمات پشتیبانی نامطلوب از شکایات پر تکرار کاربران سامانه ثبت و پاسخگویی به شکایات (195) در مورد شرکتهای ارتباطات ثابت (FCP) است.

- مدیرکل حفاظت از حقوق مصرف کننده رگولاتوری اعلام کرد: عدم تضمین کیفیت سرویس ارایه شده، تاخیر در نصب و راه اندازی، عدم جمع آوری سرویس و ارائه خدمات پشتیبانی نامطلوب از شکایات پر تکرار کاربران سامانه ثبت و پاسخگویی به شکایات (195) در مورد شرکتهای ارتباطات ثابت (FCP) است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پیمان قره داغی با اشاره به اینکه در سال گذشته 214 هزار و 818 شکایت در سامانه 195 ثبت شده است، درباره سهم برخی از شرکتهای FCP از این شکایات گفت: سهم شرکت پارسان لین ارتباطات (پارس آنلاین) با 395 هزار و 663 مشترک، 12 هزار و 96 مورد، شرکت انتقال داده های آسیاتک با 884 هزار و 126 مشترک، 8 هزار و 844 مورد و شرکت داده گستر عصر نوین (های وب) با 240 هزار و 29 مشترک، 6 هزار و 377 مورد بوده است.

وی افزود: علاوه بر این، سهم گروه فناوری ارتباطات و اطلاعات شاتل با 942 هزار و 120 مشترک، 6287 شکایت، شرکت پیشگامان توسعه ارتباطات با 265 هزار و 666 مشترک، 2998 مورد، شرکت داده پردازی فن آوا با 288 هزار و 601 مشترک، هزار و 424 مورد و شرکت ارتباط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیشترین دلیل شکایت از شرکت های اینترنتی

بیشترین دلیل شکایت از شرکت های اینترنتی