مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 خرداد 1400 ساعت 09:452021-06-02سياسي

فرهنگ در جامعه اسلامی محور است


رییس شورای فرهنگ عمومی گیلان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه مشکل اصلی کشور اقتصاد، تورم و معیشت است، گفت: در مدت 30 سال گذشته با توجه به سخنان رهبری متوجه می شویم ایشان فرهنگ را زیربنا و اقتصاد را وسیله می دانند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، آیت الله رسول در تفرجگاه ها و طرح های سالم سازی به کسانی که هنجارها را رعایت نمی کنند، تذکر دهد.

امام جمعه رشت با بیان اینکه افزایش غرق شدگان و شکسته شدن عفت عمومی بیشترین دغدغه مردم در طرح های سالم سازی دریا است، گفت: ستاد امر به معروف و نهی از منکر در راستای تذکر رعایت حدود الهی و هنجارها در سواحل و تفرجگاه ها حضور پیدا کند و این امر برای مردم مسلمان قابل پذیرش است.

فلاحتی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی براینکه مشکل اصلی کشور اقتصاد، تورم و معیشت است، بیان کرد: در مدت 30 سال گذشته با توجه به سخنان رهبر معظم انقلاب متوجه می شویم ایشان فرهنگ را زیربنا و اقتصاد را وسیله می دانند.

وی با تاکید بر اینکه فرهنگ در جامعه اسلامی محور است، تصریح کرد: تمام بخش های سیاسی، اجتماعی و اقتصادی در سایه فرهنگ حرکت می کنند بنابراین روی فرهنگ عمومی جامعه و هر امری که فرهنگ عمومی بدانیم باید کار کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگ در جامعه اسلامی محور است

فرهنگ در جامعه اسلامی محور است