مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 خرداد 1400 ساعت 09:552021-06-02سياسي

مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح از یادگارهای امام خمینی (ره) است


مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران گفت:انتخابات ومشارکت مردم در سرنوشت خود یکی از مهم ترین یادگارهای امام خمینی (ره) است که باید با مشارکت حداکثری وانتخاب اصلح برای پیشرفت کشور گام برداشت.

- ، حجت الاسلام ناصر شکریان امیری بعدازظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اهمیت مشارکت پرشور و حداکثری در این دوره از انتخابات، گفت: حضور رأی اولی ها قطعاً در افزایش مشارکت، انتخاب اصلح و در آینده کشور بسیار اثرگذار خواهند بود.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره معمار کبیر انقلاب اسلامی و سالروز رحلت حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین 15 خرداد و با اشاره به اهمیت این دوره از انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر و روستا اظهار داشت: باید زمینه حضور پرشور یک میلیون و سیصد هزار رأی اولی در جشن تکلیف سیاسی این دوره از انتخابات را فراهم کنیم و قطعاً با حضور رأی اولی ها در این دوره از انتخابات و انتخاب اصلح می توان آینده ای روشن را در مسیر پیشرفت و توسعه نظام مقدس جمهوری اسلامی قرار دهد.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت حضور سرنوشت ساز ملت بزرگ ایران در این دوره از انتخابات و رأی اولی ها در جشن تکلیف سیاسی کشور، افزود: بی توجهی به ظرفیت عظیم ملت بزرگ ایران، جوانان و نخبگان حوزه و دانشگاه در این سال های اخیر کشور را با چالش های متعددی روبرو کرده است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح از یادگارهای امام خمینی (ره) است

مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح از یادگارهای امام خمینی (ره) است