مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 خرداد 1400 ساعت 10:102021-06-02سياسي

برنامه های گرامیداشت ارتحال امام (ره) در اصفهان تشریح شد


اصفهان_رییس شورای هماهنگی تبلیغات اصفهان گفت: برنامه های متنوعی با رعایت دستورالعمل ها برنامه ریزی شده که عمده انها در گلستان شهدای اصفهان است.

- محمد علی احمدی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به بزرگداشت سالگرد ارتحال امام (ره) اظهار داشت: در سال های اخیر و در یک سال گذشته همچنان هجمه های دشمنان را به راه و اندیشه امام (ره) نظاره کردیم.

وی افزود: رسانه های بیگانه تلاش می کردند مردم را از راه امام (ره) دور کرده و فشارهای دشمن به ملت برای فاصله گرفتن بیشتر مردم بوده است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اصفهان ادامه داد: متأسفانه بی تدبیری ها و بی توجهی های مسئولین هم به ملت در نگاه مردم به آنها تأثیرگذار بوده است.

وی سالگرد 14 و 15 خرداد امسال را متقارن با انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا عنوان کرد و افزود: علی رغم مشکلات و مسائل کشور مردم نشان خواهند داد که 14 خرداد جلوه ای از عشق و علاقه مردم به امام (ره) است.

احمدی با تأکید بر اینکه در این ایام رجوع به صحیفه و وصیتنامه امام (ره) ضرورت امروز جامعه ماست، تصریح کرد: تجربه 42 ساله هم نشان داده که هر جا که مسیر، انتخاب، همت و انگیزه های فردی و جمعی منطبق با راه امام (ره) بوده باعث تعالی فردی و تعالی اجتماعی و موفقیت ها و سربلندی ها شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های گرامیداشت ارتحال امام (ره) در اصفهان تشریح شد

برنامه های گرامیداشت ارتحال امام (ره) در اصفهان تشریح شد