مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 خرداد 1400 ساعت 10:252021-06-02سياسي

تهیه طرح تحقیق و تفحص سهام عدالت در مجلس


نائب رییس کمیسون اصل 90 مجلس شورای اسلامی، از تهیه طرح تحقیق و تفحص سهام عدالت خبر داد و گفت: برای ایجاد شفافیت باید بررسی دقیق در این خصوص انجام شود.

- حجت الاسلام حسن شجاعی ظهر امروز (12 خردادماه) در نشست خبری که در سالن شهید شهریاری جهاددانشگاهی زنجان برگزار شد، اظهار کرد: انقلاب اسلامی پدیده بزرگی است که تا سده ها اثرگذاری خود را نه تنها در ایران، بلکه در سطح جهانی به نمایش خواهد گذاشت.

این انقلاب در طول بیش از چهل سال گذشته دچار فراز و نشیب هایی بود، اما اعتقاد داریم این دست اندازها مقطعی و موسمی است و با موج های انقلاب، چالش ها حل خواهد شد.

وی در مورد عملکرد یک ساله در حوزه انتخابیه خود، تصریح کرد: در این مدت راهبرد عملکرد متوازن را در پیش گرفتم؛ چرا که رویکرد نامتوازن با مبانی انقلاب اسلامی سازگاری ندارد و نگاه انقلابی، پیشرفت، توسعه یکپارچه و همه جانبه است و تلاش داریم با نگاه متوازن، مشکلات را شناسایی و آن ها را برطرف کنیم.

نماینده مردم ابهر، خرم دره و سلطانیه در خانه ملت، در ادامه به پروژه دام شهر سلطانیه اشاره کرد و گفت: این پروژه بیش از یک دهه است که با مشکل و بروکراسی های اداری دست و پنجه نرم می کند.

یک سرمایه گذار با سرمایه ای به ارزش 25 میلیارد دلار درگیر بروکراسی ها شده بود، اما در حال حاضر با پیگیری های متعدد، م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهیه طرح تحقیق و تفحص سهام عدالت در مجلس

تهیه طرح تحقیق و تفحص سهام عدالت در مجلس