مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 خرداد 1400 ساعت 15:102021-06-02سياسي

بازنده ها و برنده های انتخابات


بیژن مقدم با اشاره به بازنده ها و برنده های انتخابات نوشت: نقد دیدگاه ها و برنامه های سایر کاندیداها توسط یکدیگر امری پسندیده است و به مردم قدرت انتخاب می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازالف، بیژن مقدم روزنامه نگار در یادداشتی تحت عنوان بازنده ها و برنده های انتخابات نوشت:  انتخابات ریاست جمهوری برای مردم و نامزدهایی که خود را در معرض انتخاب مردم قرار می دهند آزمونی سرنوشت ساز است .

 برای مردم از دو جهت؛ 1-  حضورپرنشاط و میزان مشارکت مردم 2- از جهت انتخاب درست و سپردن سکان اداره قوه مجریه به دست شایسته ترین فرد.

آزمون نامزدها را باید از میزان نقش آفرینی آنها در ایجاد فضای مشارکتی و پرهیز از وعده های دروغین و تخریب ها، اثبات خود و ارائه برنامه در مناظره ها و گفتگو ها و در نهایت احترام به رای مردم و نشان دادن فرهنگ دینی در ناکامی و یا موفقیت در جلب رأی مردم به دست آورد.

در مرحله اول،بسیاری از نامزدها برنده این میدان بودند آنها خود را به مردم عرضه کردند بعضی صریح و بعضی تلویحی آمادگی خود را برای حضور در عرصه رقابت ها اعلام نمودند.

بدیهی بود همه باید منتظر نتیجه بررسی صلاحیت ها در شورای نگهبان می ماندند.

برای بسیاری نتایج اعلامی با سوالاتی همراه بود و هنوز هم هست اما قاعدتاً باید از این مرحله عبور کرد و چشم ها و ذهن ها را به صندوق های رای 28 خرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازنده ها و برنده های انتخابات

بازنده ها و برنده های انتخابات