مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 خرداد 1400 ساعت 18:552021-06-02سياسي

برنامه های سالروز ارتحال امام (ره) در خارج از کشور


رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، برنامه های این سازمان در سی ودومین سالروز ارتحال حضرت امام خمینی (ره) در خارج از کشور را تشریح کرد.

- رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، برنامه های این سازمان در سی ودومین سالروز ارتحال حضرت امام خمینی (ره) در خارج از کشور را تشریح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ابوذر ابراهیمی ترکمان با اشاره به فرارسیدن سی ودومین سالروز ارتحال حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد: این سازمان همچون سنوات پیش به عنوان متولی برنامه های بین المللی بزرگداشت رهبر فقید انقلاب، همزمان با 14 خرداد برنامه های مختلفی را در بیش از 80 نمایندگی فرهنگی خارج از کشور برگزار می کند.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به اهمیت زنده نگه داشتن یاد و خاطره امام راحل گفت: همانگونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیانات خود فرمودند بزرگداشت امام خمینی(ره) برای ما، جنبه اعتقادی، ایمانی، انقلابی، عاطفی و ملی دارد .

سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی نیز به عنوان متولی فعالیت های فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور متعهد است تا زمینه تحقق این مهم را در اقصی نقاط جهان فراهم سازد.

وی در ادامه با اشاره به بزرگداشت سی ودومین سالگرد ارتحال امام (ره) در عرصه بین الملل گفت: سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی همچون س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های سالروز ارتحال امام (ره) در خارج از کشور

برنامه های سالروز ارتحال امام (ره) در خارج از کشور