مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 خرداد 1400 ساعت 04:052021-06-03اجتماعي

تشکیل کارگروه آسیب شناسی و استعدادیابی هندبال در خراسان شمالی


سرپرست هیأت هندبال خراسان شمالی از تشکیل کارگروه آسیب شناسی و استعدادیابی هندبال استان خراسان شمالی برای دانش آموزان خبر داد.

- رسول حسین زاده سرپرست هیأت هندبال خراسان شمالی در گفت وگو با خبرنگار فارس در بجنورد، اظهار کرد: هندبال یک رشته ورزشی مناسب برای دانش آموزان در تمام مقاطع تحصیلی و برای تمام سنین سرگرم کننده است که سبب تقویت تمام عضلات بدن می شود.

وی گفت: تحرک زیاد باعث تناسب اندام در دانش آموزان شده و همچنین این ورزش پرهزینه ای محسوب نمی شو؛ ضمن اینکه همه دانش آموزان با هر جثه ای می توانند در این ورزش پیشرفت کنند.

سمیه ریحانی نایب رییس هیئت هندبال استان نیز دراین باره اظهار کرد: ورزش هندبال باید جایگاه بالاتری در میان ورزش های دیگر پیدا کند.

وی با اشاره به اینکه تمرکز اصلی بر روی نونهالان است، افزود: هدف اصلی، کار در رده سنی پایه است و از همین جهت آموزش وپرورش یکی از رشته های ورزشی پایه نهم را هندبال معرفی کرده است.

گفتنی است که هندبال به عنوان مادر ورزش های توپی شناخته شده است و هیجان و آمادگی جسمانی مناسب در این ورزش موجب می شود تا افرادی که برای یک بار این ورزش را تجربه می کنند، مشتاق باشند و این ورزش را ادامه دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل کارگروه آسیب شناسی و استعدادیابی هندبال در خراسان شمالی

تشکیل کارگروه آسیب شناسی و استعدادیابی هندبال در خراسان شمالی