مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 خرداد 1400 ساعت 04:302021-06-03سياسي

آغاز فعالیت ستاد انتخاباتی سعید جلیلی در قزوین


ستاد انتخاباتی سعید جلیلی در استان قزوین فعال شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر حجت الاسلام مجید دایی دایی مسئول هماهنگی ستاد سعید جلیلی در قزوین شب چهارشنبه در آیین افتتاح ستاد انتخاباتی وی در استان قزوین اظهار کرد: با انتخاب سعید جلیلی شاهد اقتدار واقعی ایران اسلامی خواهیم بود و اگر در دوره ها پیشین انتخاب بین بد و بدتر بوده در این دوره مردم می توانند بین خوب و خوب تر انتخاب کنند.

وی افزود: جلیلی سابقه خوبی در فسادزدایی در 20 سال اخیر دارد و همچنین با سطوح مختلف کارشناسی در درون قوه مجریه کار کرده است.

مسئول هماهنگی ستاد سعید جلیلی در قزوین تاکید کرد: عیار مدیریت در بحران سنجیده می شود و جلیلی زمانی که مسئول شورای امینت ملی بود بحران ها را به خوبی مدیریت کرد و بنابراین با تجربه خود می تواند در جایگاه ها دیگر نیز موفق عمل کند.

وی با اشاره به اینکه وظیفه رییس جمهور ایجاد هماهنگی است بیان کرد: جلیلی توان دیپلماتیک دارد و علاوه بر کارنامه مناسب، برنامه مناسب و جامع نیز دارد.

حجت الاسلام دایی دایی عنوان کرد: این کاندیدای ریاست جمهوری او روستا به روستا رفته و با کارآفرین و جوان متخصص و اساتید دانشگاه هم صحبت شده و از آن ها کارگروه های متفاوتی تشکیل داده است و حتی از افراد متخصص دولت ها قبلی نیز در این تیم حضور دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز فعالیت ستاد انتخاباتی سعید جلیلی در قزوین

آغاز فعالیت ستاد انتخاباتی سعید جلیلی در قزوین