مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 خرداد 1400 ساعت 04:552021-06-03اجتماعي

گرمترین روز هرمزگان ثبت شد


کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان هرمزگان گفت: هرمزگان روز گذشته با 49 درجه سانتیگراد گرمترین روز را از ابتدای امسال سپری کرد.

- مرضیه سی سی پور در گفت و گو با ایسنا، افزود: با رسیدن دمای هوا در هرمزگان به 49 درجه سانتیگراد این استان گرم ترین روز خود را در خرداد ماه ثبت کرد.

وی عنوان کرد: دمای هوا در شهرستان رودان در روز چهارشنبه جاری به 49 درجه سانتی گراد رسید و بستک و میناب نیز به ترتیب دمای 48 و 47 درجه سانتیگراد را پشت سر گذاشتند.

سی سی پور خاطرنشان کرد بیان کرد: دمای هوا در سردشت بشاگرد، حاجی آباد و خمیر نیز به ترتیب 45، 44 و 43 درجه سانتیگراد ثبت شد و دمای بندرعباس در گرم ترین ساعت این روز به 42 درجه سانتیگراد رسید.

کارشناس پیش بینی هواشناسی استان هرمزگان تصریح کرد: شهرستان پارسیان با 41 درجه، قشم (دریایی) با 38 درجه، کیش با 37 درجه، لاوان با 36 درجه سانتیگراد این روز را پشت سر گذاشته اند و ابوموسی و جاسک دمای 35 درجه، سیری 34 درجه، قشم (فرودگاهی) و بندرلنگه نیز دمای 34 درجه ثبت کردند.

سی سی پور بیان کرد: از لحاظ دمایی از امروز از میزان گرمای هوا در مقایسه با روز گذشته (بین 1 تا 3 درجه سلسیوس) کاسته خواهد شد و مرتب از اواسط هفته آینده گرما اوج می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرمترین روز هرمزگان ثبت شد

گرمترین روز هرمزگان ثبت شد