مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 خرداد 1400 ساعت 05:252021-06-03فرهنگي

مکث تالار هنر اصفهان روی ریشتر هفتم


«مکث روی ریشتر هفتم» تئاتری به کارگردانی جواد ایزد دوست با موضوع دفاع مقدس است که تا 21 خردادماه در تالار هنر اصفهان روی صحنه می رود.

- ایسنا/اصفهان مکث روی ریشتر هفتم تئاتری به کارگردانی جواد ایزد دوست با موضوع دفاع مقدس است که تا 21 خردادماه در تالار هنر اصفهان روی صحنه می رود.

جواد ایزد دوست با اعلام این خبر به ایسنا می گوید: مکث روی ریشتر هفتم از گونه ی تئاتر طنز دفاع مقدس است که محمدرضا آریانفر نمایشنامه ی آن را نوشته و جهانگیر نکویی، محمد کربلایی، امین طاهری، آرزو رضا کرمی و رضوان کروندی در آن ایفای نقش می کنند.

او که از مهرماه گذشته تمرین های این تئاتر را آغاز کرده و هر بار به خاطر موج های جدید کرونا مجبور به عقب نشینی شده، خلاصه ای از داستان تئاتری که این روزها در تالار هنر اصفهان روی صحنه می برد را چنین روایت می کند: حاج یوسف به همراه برادر زنش در منطقه ی جنگی هستند که متوجه می شوند حدود 300 سرباز توسط عراقی ها محاصره شده اند.

آن ها دو راه بیشتر ندارند؛ یا باید تسلیم عراقی ها شوند و یا با روشن کردن یک منور سربازان را باخبر کنند که راه دوم را انتخاب می کنند و یکی از آن ها به شهادت می رسد.

به عقیده ی ایزد دوست، مرگ، یک تلنگر است؛ توقفی آنی و کوتاه که این فرصت را به انسان می دهد تا نفسی تازه کند، به راه طی شده نگاهی بیندازد، دن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مکث تالار هنر اصفهان روی ریشتر هفتم

مکث تالار هنر اصفهان روی ریشتر هفتم