مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 خرداد 1400 ساعت 05:552021-06-03فرهنگي

هفدهمین جشنواره دانشجویی نهال با اهدای جوایز به برگزیدگان به پایان رسید


هفدهمین جشنواره دانشجویی نهال با بخش های رقابتی متعددی که شامل فیلم های گوناگون کوتاهی از ایران و جهان بود، با اهدای جوایز به برگزیدگان به پایان رسید.

- ‎به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اختتامیه این دوره از جشنواره که آثار شرکت داده شده در آن به شکل آنلاین برای علاقه مندان اکران شده بود، به دلیل محدودیت های مربوط به بیماری کرونا با حضور تعداد محدودی از مهمانان و شرکت کنندگان جشنواره در فضای باز فرهنگسرای امام (ره) برگزار شد و همزمان به شکل زنده نیز برای مخاطبان بیشتری پخش می شد.

عماد حسینی، دبیر این جشنواره در ابتدای این مراسم پس از خیر مقدم گفتن به مهمانان، از اینکه گروه اجرایی دوره هفدهم توانستند پس از یک سال تاخیر و با تمامی مشکلات موجود، با تلاشی مضاعف این دوره از جشنواره را به شکل شایسته ای به پایان رساندند، ابراز خرسندی کرد.

وی همچنین اعلام کرد که به واسطه اکران آنلاین آثار، دوره هفدهم جشنواره نهال نزدیک به پانزده برابر دوره های قبل مخاطب داشته است.

‎در ادامه مجید شیخ انصاری، مدیر تشکل های علمی و فرهنگی دانشگاه هنر از زحمات تیم برگزارکننده تشکر کرد که با وجود شرایط سخت مربوط به شیوع بیماری کرونا، از برگزاری این دوره صرف نظر نکردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفدهمین جشنواره دانشجویی نهال با اهدای جوایز به برگزیدگان به پایان رسید

هفدهمین جشنواره دانشجویی نهال با اهدای جوایز به برگزیدگان به پایان رسید