مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 خرداد 1400 ساعت 06:052021-06-03فرهنگي

برترین های دوازدهمین جشنواره ملی شعر کودک و نوجوان رضوی معرفی شدند


دوازدهمین جشنواره ملی شعر کودک و نوجوان رضوی در چهارمحال و بختیاری با معرفی برترین ها در فرهنگسرای ارشاد شهرکرد پایان یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: دوازدهمین جشنواره ملی شعر کودک و نوجوان رضوی در چهارمحال و بختیاری با معرفی برترین ها در فرهنگسرای ارشاد شهرکرد پایان یافت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری در آیین اختتامیه این جشنواره با تاکید بر اینکه باید انجمن آیینی شعر رضوی در استان تشکیل و فعال شود،گفت: این استان از ظرفیت بسیار مطلوبی برای تشکیل و فعالیت انجمن آیینی شعر رضوی برخوردار است و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری برای تقویت کیفی و کمی مرتبط با شعر رضوی در بخش های مختلف، آمادگی کمک به هنرمندان فعال در این حوزه را دارد.

وی تصریح کرد: دوازدهمین جشنواره ملی شعر کودک و نوجوان رضوی با هدف اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی و گسترش ادبیات رضوی مرتبط با سیره ائمه معصومین(ع) به ویژه حضرت امام رضا(ع) در چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

در ادامه مشاور استاندار چهارمحال و بختیاری در امور روحانیون نیز گفت: وجود امام رضا(ع) به همراه حضرت معصومه و حضرت با شور و نشاط بالا شرکت و فرد اصلح را انتخاب کنند و با حضور عملی خود در م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برترین های دوازدهمین جشنواره ملی شعر کودک و نوجوان رضوی معرفی شدند

برترین های دوازدهمین جشنواره ملی شعر کودک و نوجوان رضوی معرفی شدند