مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 خرداد 1400 ساعت 07:552021-06-03سياسي

افزایش اعتماد عمومی جدی ترین راهبردستاد پیشگیری از جرایم انتخاباتی است


دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ابرکوه گفت: افزایش اعتماد عمومی، افزایش مشارکت حداکثری مردم و از همه مهمتر صیانت از سلامت انتخابات مهمترین راهبرد ستاد پیشگیری از جرایم انتخاباتی در دستگاه قضاست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس در ابرکوه، میثم رنجبر پیش از ظهر امروز در جلسه شورای پیشگیری از تخلفات انتخاباتی، نقش رسانه ها و فعالان فضای مجازی را در این زمینه بسیار مهم دانست و اظهار کرد: استفاده از ظرفیت رسانه ها در حوزه فضای مجازی به منظور ارتقاء آگاهی های عمومی مردم، تلاش در جهت جلوگیری از التهابات انتخاباتی، بحث های غیراخلاقی در جریان انتخابات و پیشگیری از بروز هرگونه جرم دیگر بسیار موثر است.

وی افزود: در خصوص اقدامات، فعالیت های انتخاباتی، پیش بینی آسیب ها و همچنین عناصر تهدید کننده انتخابات باید به صورت مداوم پایش و رصد فضای مجازی و حقیقی صورت گیرد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ابرکوه گفت: با انعکاس رسمی به موقع و به هنگام، اقدامات مجرمانه در رابطه با جرایم انتخاباتی به دستگاه ها و مراجع صالح، می توان شاهد برگزاری انتخابات در فضای آرام، سالم، رقابتی و با مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق های رأی بود.

رنجبر خاطر نشان کرد: امید است انتخابات پیش رو به بهترین شکل و درکمال سلامت و قانونمندی با حضور حداکثری مردم موقعیت شناس و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش اعتماد عمومی جدی ترین راهبردستاد پیشگیری از جرایم انتخاباتی است

افزایش اعتماد عمومی جدی ترین راهبردستاد پیشگیری از جرایم انتخاباتی است