مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 خرداد 1400 ساعت 08:252021-06-03سياسي

اجرای طرح «حقوق یارانقلابی» در 4 هزار حوزه مقاومت بسیج کشور


رییس سازمان بسیج حقوقدانان کشور گفت: امسال «طرح حقوق یار» در 4 هزار حوزه مقاومت بسیج کشور اجرا می شود که سهم گلستان 150 حوزه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، سهراب انبارکی در جمع اعضای هیات های اندیشه ورز حقوقدانان بسیجی گلستان از اجرای طرح حقوق یار انقلابی در 150 حوزه مقاومت بسیج گلستان تا پایان امسال خبر داد، اظهار کرد: با استقرار حقوقدانان در حوزه های مقاومت بسیج، علاوه بر مشاوره حقوقی رایگان به مردم برای صلح و سازش و حل و فصل خصومت ها نیز تلاش می شود.

وی به انتخابات پیش رو هم اشاره کرد و افزود: این انتخابات در سرنوشت کشور و فراتر از آن در سرنوشت کشورهای منطقه نیز اثرگذار است و باید همه تلاش خود را برای حضور پرشور پای صندوق های رای انجام دهیم .

 رییس سازمان بسیج حقوقدانان کشور با بیان اینکه متاسفانه برخی امروز به دنبال تفسیر اندیشه های امام راحل به نفع خود هستند، گفت: تنها کسی که صلاحیت تفسیر اندیشه های امام ( ره ) را دارد، رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

انبارکی با بیان اینکه در انتخابات امسال به دنبال تحول هستیم، گفت: همانگونه که رهبر معظم انقلاب  فرمودند  کاندیدای اصلح باید ویژگی هایی مانند انقلابی، جهادی، نترس و فسادستیز داشته باشد و  نگاهش به خدای عالم و توان داخلی باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح «حقوق یارانقلابی» در 4 هزار حوزه مقاومت بسیج کشور

اجرای طرح «حقوق یارانقلابی» در 4 هزار حوزه مقاومت بسیج کشور