مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 خرداد 1400 ساعت 09:052021-06-03سياسي

19 مرکز یادگیری در کردستان فعال است/راه اندازی10 مرکز تا پایان سال


معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش کردستان گفت: 19 مرکز یادگیری محلی شامل 5 مرکز دولتی و 14 مرکز غیر دولتی در استان کردستان فعال هستند و در تلاش هستیم که 10 مرکز دیگر در سطح استان در سال جاری راه اندازی کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سقز، رمضان یوسفی ظهر امروز در مراسم افتتاحیه کارگاه های تخصصی خیاطی دو مرکز یادگیری محلی سقز با بیان اینکه مسئولیت اجتماعی باعث دوام و بقای هر ملتی می شود، اظهار کرد: حس خیرخواهی و کمک به همنوع و مهمتر از همه بخشیدن مال کاری بس بزرگ است که اجر آن با خداست.

معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش کردستان گفت: برای توسعه جوامع انسانی شاخص هایی وجود دارد تلاش بیشتر در زمینه سوادآموزی در سقز برای ریشه کنی بیسوادی است.

یوسفی گفت: در سرشماری سال 55 استان کردستان از جمعیت کمتر از 30درصد باسواد برخوردار بود، اما به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و پیام تاریخی بنیانگذار انقلاب (ره) نهضت عظیمی در سوادآموزی شکل گرفت و وضعیت باسوادی استان هم اکنون به بالای 94 درصد جامعه هدف رسیده است.

وی افزود: 19 مرکز یادگیری محلی شامل 5 مرکز دولتی و 14 مرکز غیر دولتی در استان کردستان فعال هستند و در تلاش هستیم که 10 مرکز دیگر در سطح استان در سال جاری راه اندازی کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

19 مرکز یادگیری در کردستان فعال است/راه اندازی10 مرکز تا پایان سال

19 مرکز یادگیری در کردستان فعال است/راه اندازی10 مرکز تا پایان سال